کودکان و مادران

نکات مهم که قبل از ثبت نام کودکان در فوتبال آمریکایی

فوتبال جوانان قرار است یک فعالیت تفریحی سرگرم کننده باشد که همه بچه ها، صرف نظر از توانایی، می توانند در آن شرکت کنند. متأسفانه، بسیاری از والدین و مربیان این موضوع را فراموش می‌کنند و بچه‌ها را به بازی فوتبال جوانان تشویق می‌کنند، مثل اینکه برای قهرمانی در سوپربول بازی می‌کنند. وقتی این اتفاق می افتد، بچه ها آنقدر تحت فشار قرار می گیرند که فوتبال دیگر یک بازی سرگرم کننده نیست و تبدیل به یک کار ناخوشایند برای آنها می شود.

در آینده درگیر نشوید

بسیاری از والدین با این ایده که فرزندان خود را مستقیماً به NFL سفر می کنند، فرزندان خود را برای بازی فوتبال جوانان ثبت نام می کنند. اگر فکر شما این است، یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که آنها تنها 6 تا 12 سال سن دارند – و NFL در بهترین حالت یک راه دور است.

منابع متعدد گزارش می دهند که در سال 2015 حدود 1.23 میلیون کودک 6 تا 12 ساله فوتبال تکل جوانان را بازی می کردند. اما هر سال فقط کمی بیش از 250 بازیکن به NFL دعوت می شوند. این برای بازیکن شما چه معنایی دارد؟ خوب، این بدان معناست که احتمال اینکه او از فوتبال جوانان به بازی در NFL برود بسیار طولانی است. بنابراین، در حالی که مطمئناً هیچ ایرادی در خواستن بهترین ها برای فرزندتان وجود ندارد، در آینده خود را درگیر نکنید. اجازه دهید فرزندتان به سادگی بازی کند و سرگرم شود و ببینید ورزش او را به کجا می برد.

به فرزندتان اجازه دهید چندین ورزش انجام دهد

همچنین، در حالی که من روی این موضوع هستم، این روزها حرکتی وجود دارد که سعی کنیم بازیکنان در یک ورزش متخصص شوند تا شانس خود را برای حرفه ای شدن به حداکثر برسانند. با توجه به شانس طولانی، به خصوص در این مرحله اولیه از زندگی ورزشی آنها، برای حرفه ای شدن در هر رشته ورزشی خاص، من فکر می کنم ارزش بسیار بیشتری دارد که به فرزندتان اجازه دهید در صورت تمایل چند ورزش انجام دهد و شما بتوانید از عهده زمان خود برآیید. چند ورزشکار ورزشی تجربه زندگی عالی به دست می آورند، لذت می برند، و ممکن است متوجه شوید که آنها در ورزشی مهارت دارند و بسیار سرگرم کننده هستند.

به یاد داشته باشید که مربیان و داوران داوطلب هستند

چیز دیگری که اغلب لذت فوتبال جوانان را برای بازیکنان خالی می کند والدینی است که دائماً سر مربیان یا داوران فریاد می زنند زیرا تصمیمات داوری را دوست ندارند، بازی هایی که توسط مربیان خوانده می شود یا به این دلیل که فکر نمی کنند فرزندشان چنین است. دریافت زمان کافی برای بازی

به یاد داشته باشید که این یک ورزش تفریحی است – و مربیان و داوران معمولاً داوطلب هستند یا فقط حقوق کمی دریافت می کنند. خیلی بعید است که کسی یک مربی یا داور حرفه ای فوتبال باشد. اشتباهات رخ خواهد داد. گاهی اوقات ناامید کننده است، اما قبل از اینکه اجازه دهید این ناامیدی نشان داده شود، به یاد داشته باشید که سرگرمی بچه ها هدف نهایی فوتبال جوانان است.

البته هیچ چیز کامل نیست و گاهی اوقات مشکلاتی در مربیان وجود دارد که باید برطرف شود. خط کناری در طول بازی یا در تمرین، بدون نگرانی جدی ایمنی، زمان رسیدگی به مشکلات نیست. در عوض، ابتدا سعی کنید بی سر و صدا و حرفه ای موضوع را به دور از بچه ها با مربی در میان بگذارید. اگر با این کار مشکل حل نشد، با مسئولان باشگاه خود در رابطه با موضوع تماس بگیرید. سپس، اگر همه چیز شکست خورد، با مسئولان لیگ تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که همیشه حرفه ای و مودب باشید.

فوتبال جوانان مطمئناً ورزشی برای هر والدین یا فرزندی نیست. اما اگر خطرات و آنچه را که باید انتظار داشته باشید را بدانید، می تواند یک ورزش سرگرم کننده و هیجان انگیز هم برای شما و هم برای فرزندتان باشد.

امیدواریم اطلاعات این مقاله تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یا نبودن فوتبال جوانان برای شما و فرزندتان را برای شما آسان تر کند. البته، به خاطر داشته باشید که اگر فوتبال جوانان را امتحان کردید و متوجه شدید که برای شما یا فرزندتان مناسب نیست، اعتراف به آن، کنار کشیدن و یافتن فعالیت سرگرم کننده دیگری برای فرزندتان برای شرکت در آن مطلقاً شرم ندارد. در ماجراجویی های ورزشی خود موفق باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا