سبک زندگی

چگونه می توان رفاه دانش آموزان را تقویت کرد؟

رفاه دانش آموز برای یک تجربه تحصیلی مثبت بسیار مهم است. دانش‌آموزانی که نسبت به خود احساس خوبی دارند و از سلامت جسمی، روانی و عاطفی خوبی برخوردارند، یادگیری و معاشرت در مدرسه را آسان‌تر، مفیدتر و سازنده‌تر می‌دانند. عوامل زیادی در رفاه دانش آموزان نقش دارند. در GIIS، ما رفاه دانش‌آموزان خود را به طور مرتب تحت نظر قرار می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها در طول مدتی که با ما هستند، تجربه مثبتی دارند.

مربیان در GIIS بر این باورند که تحصیل بیش از نتایج تحصیلی است. سطوح بالای رفاه به معنای نتایج بهتر تحصیلی و زندگی است و این چیزی است که ما برای دانش آموزان خود بیش از همه در اولویت قرار می دهیم. رفاه ترکیبی از “احساس خوب” و “عملکرد خوب” است. دانش آموزانی که در ذهن، بدن و روح خود سالم هستند، بهتر می توانند فشارها و چالش هایی را که در زندگی روزمره با آن مواجه می شوند، کنترل کنند.

چگونه GIIS از رفاه دانش‌آموزان پشتیبانی و ارتقا می‌دهد

در GIIS، ما معتقدیم که مدرسه و مربیان ما نقش مهمی در رفاه دانش آموزان ایفا می کنند. معلمان فرزندتان کارهای زیادی می توانند انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که فرزند شما شاد و سالم است.

به همین دلیل ما R.I.S.E را دنبال می کنیم. مدل به عنوان بخشی از رویکرد ما به رفاه کل نگر است. بالا آمدن. مخفف احترام، صداقت، مهارت و همدلی است.

به هر دانش آموز در GIIS آموزش داده می شود که به همسالان و معلمان احترام بگذارد، در تعاملات شخصی خود با دیگران با صداقت رفتار کند، مهارت هایی را یاد بگیرد که به آن ها در طول دوران تحصیلی کمک کند و با همدلی با دیگران احساس و عمل کند. فلسفه R.I.S.E به دانش آموزان ما کمک می کند تا روابط سالمی داشته باشند و فرهنگ احترام و همدلی با دیگران را پرورش دهند.

برنامه بهزیستی GIIS شامل موارد زیر است:

GIIS Healthline: خط راهنمای سلامت روان GIIS منابعی را در صورت بروز بحران سلامت روان به دانش آموزان می دهد. دانش آموزانی که از خط سلامت GIIS استفاده می کنند با مشاوران در تماس هستند تا در زمان بحران کمک کنند. خط سلامت به دانش‌آموزانی که برای کمک می‌آیند، مشاوره‌های محرمانه ارائه می‌کند.

هیچ سوالی پرسیده نمی شود، سیاست در باز: GIIS هیچ سوالی ندارد، سیاست در باز برای دانشجویانی که نیاز به کمک دارند. دانشجویان ممکن است از این سیاست برای کمک به مشکلات شخصی، فارغ از تعصب یا قضاوت استفاده کنند.

شاخص شادی: ما می خواهیم بدانیم که دانش آموزان ما چقدر شاد هستند، بنابراین از شاخص شادی برای کمی کردن، نظارت و تشویق شادی دانش آموزان استفاده می کنیم. این همان چیزی است که شاخص شادی ما دنبال می کند:

  • بازخورد از دانش آموزان
  • حضور منظم
  • توصیه های والدین
  • عملکرد تحصیلی بالا
  • ارجاعات مثبت و پذیرش خواهر و برادر
  • سطح بالای مشارکت در فعالیت های مدرسه

رویکردها برای ارتقای سلامت

ما معتقدیم که دانش آموزان در روابط مثبت با معلمان خود، تعاملات مثبت در طول روز مدرسه و خطوط ارتباطی باز با همسالان و بزرگسالان در مدرسه رشد می کنند.

برخی از اقداماتی که به تقویت سلامت در میان قشر دانشجو کمک می کند:

روابط مثبت معلم و دانش آموز: معلمان در GIIS درک می کنند که تقویت روابط مثبت معلم و دانش آموز چقدر مهم است.

بیشتر روی رشد تمرکز کنید تا شکست: دانش‌آموزانی که روی کار سخت، نگرش و موفقیت‌های خود تمرکز می‌کنند، در حین حرکت در تجربیات تحصیلی خود، حفظ نگرش خوب را آسان‌تر می‌کنند.

ارتباطات دو طرفه: برقراری ارتباط و گوش دادن به یکدیگر برای معلمان و دانش آموزان ضروری است. کارکنان ما به دانش آموزان کمک می کنند تا مهار کردن و مشارکت در ارتباطات دو طرفه در مدرسه را یاد بگیرند.

ترویج تفکر مستقل، رشد شخصی و خود پذیری: به دانش آموزان در GIIS آموزش داده می شود که برای تفکر مستقل، روابط مثبت با معلمان و همسالان، خود پذیری و رشد شخصی که منجر به موفقیت در کلاس درس و فراتر از آن می شود، ارزش قائل شوند.

اقداماتی برای سنجش سطوح سلامتی در میان دانش‌آموزان GIIS

GIIS برای شادی و سلامتی در بین دانش آموزان ارزش قائل است. ما بر این باوریم که سلامتی دانش‌آموز کلید موفقیت دانش‌آموزان در تحصیلات و در مراحل بعدی زندگی است.

به همین دلیل است که ما سلامتی را در میان بدنه دانشجویی خود می سنجیم. سلامت سنج ما را می توان به معیارهای کمی و کیفی طبقه بندی کرد.

معیارهای کمی از طریق پرسشنامه های دانشجویی و فرم های بازخورد پی گیری می شوند. ما تعداد و انواع نگرانی هایی که دانشجویان تجربه می کنند را تحت نظر داریم و مراقب افزایش، کاهش و الگوها هستیم.

اقدامات کیفی شامل مشاهدات، مصاحبه های متمرکز و تحقیقات عملی است که ما در طول سال انجام می دهیم. این تلاش های ترکیبی به ما کمک می کند تا نگرانی های دانشجویان را مورد توجه قرار دهیم و اقدامات مناسبی برای رسیدگی به این نگرانی ها انجام دهیم.

چگونه بهزیستی بر یادگیری تأثیر می گذارد

رفاه دانش آموز مستقل از یادگیری دانش آموز نیست. این دو متغیر دست به دست هم می دهند. وقتی رفاه دانش آموز بالاست، سطح یادگیری هم بالاست. تحقیقات نشان می دهد که سطح بالاتر رفاه با مشارکت بهتر دانش آموزان و مشارکت در فعالیت های یادگیری مرتبط است.

یک محیط یادگیری مثبت، ارتباط باز و بررسی های منظم با دانش آموزان می تواند سلامت کلی دانش آموزان را تقویت کند. دانش آموزانی که توانایی مدیریت عوامل استرس زا را دارند و مهارت های مقابله ای سالم از خود نشان می دهند، برای زندگی در مدرسه و جامعه خود آمادگی بهتری دارند.

اقدامات متعددی وجود دارد، همانطور که در بالا ذکر شد، GIIS برای آماده سازی دانش آموزان برای تبدیل شدن به بزرگسالانی سازگار، کارهای سازنده و شاد انجام می دهد. یک تور گردشگری را برنامه ریزی کنید و خودتان از محوطه مدرسه دیدن کنید تا در مورد تلاش های ما برای رفاه بیشتر بدانید و ببینید دانش آموزان در مدرسه چقدر خوشحال هستند.

اگر درگیر پیدا کردن غذا باشید یا مجبور باشید برای خریدن غذا خیلی تلاش کنید آنوقت زمان یا انرژی کافی برای کتاب خواندن، گوش دادن موسیقی، سینما رفتن یا حتی قدم زدن و هم صحبتی با آدم های دیگر را ندارید. پس حرف هایی که می گویند رفاه در زندگی، پیشرفت دانش آموزان و داشتن یک زندگی موفق چیز بدی است را از ذهنتان پاک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا