تازه های پزشکی

از ژل تاخیری استفاده کنیم یا اسپری تاخیری؟

امروزه، محصولات جنسی تنوع بسیار زیادی دارند و به افراد کمک می کنند تا رابطه جنسی با کیفیتی را تجربه کنند. این محصولات معمولا به صورت ژل و یا اسپری تولید می شوند و همین امر این سوال را برای افراد به وجود می آورد که بهتر است از ژل تاخیری استفاده کنند یا اسپری تاخیری! بهتر است بدانید هیچ تفاوتی در ویژگی های ژل و اسپری وجود ندارد و شما می توانید با توجه به ترجیحات خود بهترین گزینه را مورد استفاده قرار دهید.

ژل تاخیری چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

یکی از سوالات پرتکرار کسانی که می خواهند برای خرید این ژل اقدام کنند در این رابطه است که ژل تاخیری چگونه مورد استفاده قرار می گیرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم شما باید مقدار مشخصی از این ژل را بر کف دست بریزید و سپس به نوک آلت تناسلی خود بزنید. پس از آن چند دقیقه صبر کنید و رابطه جنسی خود را شروع کنید.

آیا پس از استفاده از ژل می توان از کاندوم استفاده کرد؟

نوشته های مشابه

بله! شما می توانید به راحتی ژل تاخیری را بر روی آلت تناسلی خود بمالید و پس از آن کاندوم را بر روی آلت تناسلی خود بکشید. استفاده از این ژل هرگز باعث پاره شدن کاندوم نمی شود و این موضوع برای شرکای جنسی اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه؛ اگر می خواهید رابطه جنسی بی عیب و نقصی را تجربه کنید، می توانید از این ژل و کاندوم استفاده نمایید.

آیا از کاندوم تاخیری و ژل تاخیری می توان همزمان استفاده کرد؟

شاید بتوان گفت یکی از سوالات پرتکرار دیگری که افراد در زمان خرید این ژل زناشویی می پرسند در این رابطه است که آیا می توان از این ژل و کاندوم تاخیری به طور همزمان استفاده کرد! به طور کلی، باید بدانید شما می توانید این ژل و کاندوم تاخیری را به طور همزمان مورد استفاده قرار دهید، اما این امر ممکن است زمان انزال را به شدت به تعویق بیاندازد و این امر می تواند برای شریک جنسی شما ناخوشایند باشد. همچنین، اگر این کار در دراز مدت انجام شود، به چرخه انزال آسیب های جدی وارد می کند.

آیا از این ژل می توان برای درمان زود انزالی استفاده کرد؟

زود انزالی یکی از مشکلاتی است که می تواند بر اعتماد به نفس مردان اثر بگذارد. همچنین، زود انزالی باعث بروز نارضایتی در میان شرکای جنسی می شود و این موضوع بسیار نگران کننده است. کسانی که شریک جنسی آنها زود انزالی دارد، ممکن است به رابطه جنسی دلزده شوند و این امر مردان را با بیماری های روانی مانند افسردگی رو به رو می کند.

بهتر است بدانید ژل حجم دهنده جنسی می تواند به عنوان راهکاری موقتی در نظر گرفته شود. اما هرگز این کار به درمان زود انزالی کمک نمی کند. به همین دلیل، توصیه می شود تمامی افرادی که از مشکل زود انزالی رنج می برند، به پزشک مراجعه کنند.

آیا این ژل به ارگاسم زنان کمک می کند؟

با توجه به این موضوع که این ژل زمان انزال را در مردان به تعویق می اندازد، زنان بیشتر تحریک می شوند و مدت زمان بیشتری می توانند با شریک جنسی خود رابطه جنسی داشته باشند. در نتیجه، تجربه ارگاسم برای آنها راحت تر می شود. به همین دلیل، کسانی که می خواهند شریک جنسی آنها به ارگاسم برسد، می توانند استفاده از این ژل را مد نظر قرار دهند.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ژل تاخیری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید تفاوتی میان ژل و اسپری تاخیری نیست و شما می توانید هر کدام را که تمایل دارید استفاده کنید. استفاده از ژل و کاندوم به طور همزمان هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد و باعث پاره شدن کاندوم نمی شود.

اگر می خواهید برای خرید ژل تاخیری و محصولات جنسی دیگر اقدام کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. تمام محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند دارای مجوزهای بهداشتی هستند و کارشناسان این سایت مشاوره های رایگان و تخصصی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا