سایر مطالب

برای داشتن رابطه ی خوب چه کارهایی انجام دهیم؟

وقتی برای ایجاد این عادت های سالم وقت بگذارید، تلاشی که برای بدن، ذهن و روابط خود انجام می دهید چندین برابر به شما باز خواهد گشت. برای اتخاذ این عادات سالم، یکی را از لیست انتخاب کنید و ابتدا روی آن تمرکز کنید. روش مصرف انسولین نوومیکس در سایت معتبر سالم زیبا.

1. زبان عشق آن ها را دریابید (و با آن صحبت کنید)

رازهای ماندگار عشق، به ما می گوید که پنج راه اصلی وجود دارد که مردم عشق می دهند و دریافت می کنند. دانستن زبان عشق دیگران به شما کمک می کند بهترین راه ها را برای نشان دادن عشق خود بر اساس نیازهای آنها بیاموزید. شایان ذکر است که زبان عشق به روابط عاشقانه محدود نمی شود. اثر الکل بر فشار خون توضیح داده شده است.

2. در مورد روز آنها بپرسید

این یک راه عالی برای شروع هر مکالمه ای است، چه صحبت با پدرتان یا صحبت کردن با بهترین دوستتان. تعداد زیادی اطلاعات به دست خواهید آورد که می تواند به شما کمک کند تا برای آنها حضور داشته باشید، و با پرسیدن این سوال ساده نشان خواهید داد که واقعاً به زندگی آنها علاقه مند هستید.

3. صادق باشید

صداقت برای هر رابطه ای حیاتی است. وقتی مدت زیادی به کسی اهمیت می دهید، باید بتوانید حقیقت را به او بگویید. آنها روی شما حساب می کنند تا فردی باشید که می توانند به آنها اعتماد کنند. علاوه بر این، این از دروغ گفتن مهربان‌تر است، و هرگز نباید نگران این باشید که آنها بفهمند که شما دروغ گفتید.

نوشته های مشابه

4. تشویق کننده آنها باشید

همه ما با چالش هایی روبرو هستیم، اما داشتن کسی که بتواند در بدترین روز شما را تشویق کند یک هدیه واقعی است. فردی باشید که می تواند آنها را تشویق کند که برای رویارویی با هر چیزی که در مقابلشان است، به آنها کمک کند. گاهی اوقات عزیزان شما فقط باید بدانند که شما به آنها اعتقاد دارید.

5. برای وصل مجدد، دوشاخه را جدا کنید

اگر سرتان را در گوشی‌ها، بازی‌های ویدیویی یا لپ‌تاپ‌هایتان فرو کرده باشید، نمی‌توانید زمان باکیفیتی داشته باشید. مطمئناً می توانید از این چیزها با یکدیگر لذت ببرید، اما متعهد شوید که مدتی را با هم بدون صفحه سپری کنید. اگر برای ناهار بیرون می‌روید، خط‌مشی عدم نمایش صفحه را در نظر بگیرید تا بتوانید فعالانه به حرف‌های یکدیگر گوش دهید.

6. نشان دهید که وفادار هستید

وفاداری در یک رابطه عاشقانه یک چیز بیهوده است. اما وفاداری تنها راه نشان دادن وفاداری نیست. در تمام روابط خود، حتماً شایعات را کنار بگذارید و از کسانی که دوستشان دارید دفاع کنید، حتی اگر آنها نمی توانند از خودشان دفاع کنند.

7. فردی باشید که می توانند روی او حساب کنند

شریک زندگی و دوستان شما باید بدانند که چه روز بدی در محل کار داشته باشند و چه مریض باشند، شما همیشه آماده هستید که وارد شوید و کمک کنید. وقتی اوضاع برای خانواده‌تان، والدین و خواهر و برادرتان بد پیش می‌رود، بدانید که می‌توانند به شما مراجعه کنند. شما هر بار که به شما نیاز دارند به موقع آنجا هستید و آنچه را که می گویید منظور می کنید.

8. کارهای خود را به دوش بکشید

بی انصافی است که از یک شریک یا دوست انتظار داشته باشیم که بار همه چیز را به دوش بکشد. لازم نیست همه مسئولیت ها را وسط تقسیم کنید، اما باید به توافق برسید تا هیچ یک از شما بار را به تنهایی حمل نکنید.[7] این در مورد کارهایی مانند کارهای خانه صدق می کند، اما به مواردی مانند تصمیم گیری برای غذا خوردن یا انتخاب یک گردش نیز مربوط می شود.

9. برای آنها وقت بگذارید

استفان کاوی، نویسنده کتاب هفت عادت افراد بسیار مؤثر، زمانی گفت:

“کلید این نیست که آنچه را که در برنامه شما است اولویت بندی کنید، بلکه این است که اولویت های خود را برنامه ریزی کنید.”

اگر می خواهید روابطتان پایدار بماند، باید آنها را در اولویت قرار دهید. اگر برای برقراری ارتباط با عزیزانتان مشکل دارید، «قرار ملاقات‌هایی» ترتیب دهید.

10. عشق بدون قضاوت

مگر اینکه رفتار آن‌ها یک معامله‌شکنی باشد، نحوه تفکر خود در مورد عیب‌های طرف مقابل را دوباره تنظیم کنید. برای داشتن عشق واقعی، باید شخص واقعی را دوست داشته باشید. برای اینکه ببینیم یک نفر واقعا کیست، باید آنقدر احساس امنیت کند که بدون اینکه احساس کند مورد قضاوت قرار می گیرد، به شما نشان دهد. خانواده، دوستان و افراد مهم شما باید بدانند که شما آنها را دوست دارید، زگیل ها و همه آنها را.

11. اشتباهات آنها را ببخشید

شما کامل نیستید، دوستان، شریک زندگی یا خانواده شما هم بی نقص نیستند. وقتی کسی که دوستش دارید خراب می شود، خود را جای او بگذارید. اگر ارزش پایان دادن به رابطه را به دلیل اشتباه ندارد، آن شخص را ببخشید.

12. آسیب پذیر باشید و آسیب پذیری را بپذیرید

آسیب پذیر بودن می تواند نیازمند تمرین در دوستی ها و روابط عاشقانه باشد. با دوستان، این فرصتی است که به آنها نشان دهید که چه کسی هستید، و به آنها اجازه می دهد با شما بازتر باشند. با شریک زندگی خود، آسیب پذیری با یکدیگر باعث ایجاد اعتماد می شود.

13. روز را با آنها شروع کنید

برای زوج‌ها، شروع هر روز با شریک زندگی‌تان نشان‌دهنده همبستگی است. حتی اگر بر خلاف برنامه کار می کنید، می توانید راه هایی برای به اشتراک گذاشتن شروع یک روز جدید با هم پیدا کنید. یادداشتی بنویسید یا چند دقیقه صبح را به دیدن آنها اختصاص دهید.

14. آن را یک روز با هم بگذارید

لزوماً نیازی نیست که در برنامه خواب مشابه همسرتان باشید، اما کنار هم بودن یک عادت سالم است. این عمل باعث ایجاد اعتماد می شود و به شما یک فرصت بیشتر برای تأمل در روز می دهد.

15. به عنوان یک تیم تصمیم گیری کنید

استقلال عالی است، اما زمانی که تصمیمی که باید بگیرید تأثیر جدی بر خانواده، دوستان یا شریک زندگی‌تان می‌گذارد، بهتر است آنها را در این فرآیند بگنجانید. به یاد داشته باشید که شما در کنار هم هستید و زمانی را اختصاص دهید تا نحوه برقراری ارتباط تیم شما در مورد تصمیمات مهم زندگی را مشخص کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا