سبک زندگی

راهنمای نوشتن مقالات سبک زندگی

بخش سبک زندگی پربار هر روزنامه یا مجله مملو از مقالات متعددی است که غذا، بررسی، مکان‌های دیدنی، مد، مقصد تعطیلات و توصیه‌های زندگی را پوشش می‌دهد. به‌طور ضمنی از محتوای مطالبه‌تر یک نشریه، مقالات سبک زندگی باید برای خواندن و نوشتن لذت بخش باشد. راهنمای زیر به طور گسترده بر روی نوشتن غذا و توصیه های زندگی تمرکز دارد، اما اصول موجود در آن به طور کلی می تواند برای هر موضوع دیگری در سبک زندگی اعمال شود. مانند هر بخش دیگری از روزنامه یا مجله، قوانین کلی برای نوشتن سبک زندگی اعمال می شود.

یکی از مزیت‌های نوشتن برای بخش سبک زندگی، فرصت‌هایی برای بهره‌مندی مالی و/یا مادی از مقالاتی است که می‌نویسید. ممکن است یک کافه محلی با شما تماس بگیرد که بخواهد در ازای مروری درخشان از تاسیس خود، یک غذای سه وعده کامل به شما بدهد، صنعتگری که مایل است یک اثر هنری را برای پوشش هدیه بدهد و اعلام کند آنچه که آنها می‌سازند «باید» جدید است. برای فصل آینده داشته باشید، یا تمرین‌کننده‌ای که مایل است به شما بگوید خدماتش چگونه زندگی شما را تغییر داده است. شما باید از قضاوت خود در مورد اینکه آیا می خواهید این پیشنهادات را بپذیرید استفاده کنید. با این حال، هنگامی که شما برای مقالات خود پرس و جو می کنید، باید با آنها به عنوان یک پیشنهاد فوق العاده نادر برخورد کرد و نه هدف.

غذا

نوشتن مقالات مرتبط با مواد غذایی به دو موضوع مربوط می شود. دستور العمل ها و بررسی موسسات غذاخوری.

دستور غذاها برای به نمایش گذاشتن غذاهایی است که شما جزئیات آماده سازی آنها را توضیح می دهید. مهمترین نکته قبل از شروع نوشتن این است که خودتان دستور پخت را بخوانید و اجرا کنید. این شما را با تجربه ای مجهز می کند تا نکات مورد علاقه، نکات و توصیه هایی را آشکار کنید که به ناچار متوجه خواهید شد که نویسنده اصلی دستور غذا نتوانسته است آنها را پوشش دهد. یک مثال می تواند این باشد که تکه های نمک دریایی جایگزین خوبی برای فلور دسل به جای سس کارامل نمکی هستند، اما نمی دانستید که اگر خودتان دستور غذا را اجرا نمی کردید، زیرا فقط دستور دوم را ذکر کرده بود. این امر باعث می‌شود خوانندگانی با نشریه تماس نگیرند و شکایت کنند که دستور العملی که به آنها گفتید چندین بار کار کرده است.

ساده ترین راه برای ایجاد یک مقاله دستور العمل جذاب، اجتناب از ارائه ای است که یادآور خواسته های رباتیک است. با تشبیه و تشبیه، ظاهر مواد را به راحتی توضیح دهید و آنها را زنده کنید. همچنین می‌توانید دستور غذا را با یک یا دو پاراگراف از منشأ خود دستور غذا یا یک عنصر کلیدی پیش‌گفتار کنید، علاوه بر این توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این دستور مخصوصاً به زمان نوشتن شما مرتبط است، ساده‌ترین راه برای انجام این کار. ذکر یک تعطیلات سنتی است که در طی آن غذا معمولاً سرو می شود یا فرا رسیدن فصل جدیدی که یک ماده اصلی را به همراه دارد.

نکته خوبی که باید در نظر بگیرید، خوانندگانی است که برای آنها می نویسید، با توجه به تناسب دستور غذا با ذائقه آنها و پتانسیل واقعی آنها که آن را به فهرست آشپزی خود اضافه می کنند. احتمال اینکه دانش آموزان بستنی پرالین بادام برشته شده درست کنند بسیار کم است، اما به راحتی توسط مخاطبان بازار بالا پذیرفته می شود.

بررسی تاسیسات غذاخوری

یکی از رایج‌ترین ورودی‌های غذایی به بخش سبک زندگی، بررسی جامع مکانی است که نویسنده در آن یک وعده غذایی خورده و/یا از چندین نوشیدنی الکلی در آن لذت برده است.

صرف نظر از اینکه این یک غرفه غذا، کافه، بار یا رستوران است، بررسی را با یک توصیف فیزیکی از خود مؤسسه شروع کنید. صحنه را تنظیم کنید و اولین برداشت خود از ورود را بازگو کنید، با ارائه توضیحات مجلل از نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، چیدمان های چشم نواز و همچنین توجه به فضا. به یاد داشته باشید که غذا تنها نیمی از تجربه غذاخوری است و فضاهای شلوغ یا شلوغ می تواند مانعی برای هشدار دادن به خوانندگان شود.

با توجه به ظاهر ظروف سرو شده، عکس برداری توصیه می شود. زیبایی شناسی یک غذا در عصر رسانه های اجتماعی ما بسیار مهم است و اغلب به طور عمدی طراحی می شود که توسط سرآشپز “اینستاگرام” شود. حتما سعی کنید و دقیق ترین فیلتر را برای ثبت ظاهر غذا به همان اندازه که با چشم غیر مسلح به نظر می رسد، تهیه کنید. دوربین ها ممکن است تصویری با رنگ های کاملاً شسته شده بگیرند، بنابراین استفاده از یک فیلتر ظریف برای بازگرداندن درخشندگی اشتها آور آنها توصیه می شود. با این حال، عکس ضروری نیست. ممکن است دوربینی با کیفیت بالا نداشته باشید، در نور کم و صمیمی غذا بخورید یا در مکانی نباشید که عکس‌ها برای حفظ حریم خصوصی مهمان ممنوع است. بنابراین، توصیف کامل و متداول از ظروف تزئین شده با تصاویر سبک به عنوان یک جایگزین عالی عمل خواهد کرد.

بررسی‌ها برای نشان دادن یک مؤسسه به خوانندگان یک نشریه و ارائه ایده به خود مؤسسه در مورد عملکرد آنها است. به آرامی نقد کنید، منطقی باشید و هرگز چیزی در مورد این تجربه جعل نکنید، زیرا این امر مربوط به امرار معاش کسی است که به طور همزمان از اشتغال دیگران حمایت می کند. به عنوان مثال، ذکر این نکته که غذا مانند آمبروسیا بود اما غیرمنتظره بود زیرا لذت های خوراکی از منوی کاغذی سفارش داده شد. این به آرامی نشان می دهد که محل برگزاری باید منوهای کاغذی را جایگزین کند، که مشخصه اقدامات کاهش هزینه توسط یک تجارت در حال مبارزه است، با ارائه منوی مجلل تر. در نهایت، اگر بخواهید از ارسال نظر خود به موسسه مورد نظر خودداری کنید، باید مرور را مجدداً بررسی کنید.

در نهایت، رتبه بندی هر چیزی که بررسی می شود با یک عدد بسیار محبوب است. این یک گزینه سریع است که در زمان نویسنده صرفه جویی می کند و به خواننده اجازه می دهد تا در کسری از ثانیه قضاوت خود را انجام دهد. با این حال، من معتقدم که این سیستم رتبه‌بندی نمی‌تواند تفاوت‌های ظریف را ارائه دهد و می‌توان یک پاراگراف مختصر که در آن نظر کل‌نگر شما درباره محل برگزاری را بیان می‌کند، به‌عنوان انتزاعی عمیق‌تر و عمیق‌تر از موضوع کلی مشاهده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا