فرهنگی

کتاب هایی درباره خلاقیت

1. تکامل یا مرگ: درس هایی برای نوآوری و خلاقیت در کلاس جهانی

اگر شکست خوردید، دوباره تلاش کنید.

احتمالاً قبلاً این عبارت را بارها شنیده اید، به احتمال زیاد به این دلیل که درست است. در دنیای نوآوری و خلاقیت، موفقیت در اولین تلاش تقریبا غیرممکن است. از شما انتظار می رود قبل از اینکه به عنوان یک خلاق به درستی به موفقیت دست پیدا کنید، چندین شکست را پشت سر بگذارید.

کسانی که صاحب نورآوری و خلاقیت هستند حاضرند بارها وبارها تلاش کنند تا به موفقیت برسند. آن ها بر این موضوع واقف هستند که رقبای قدری دارند و برای رسیدن به آن ها باید خود را در حد آنها پیش ببرند. این دسته از افراد با شکست نا امید نمی شوند و از آن ها درس می گیرند.

تکامل یا مرگ: درس‌هایی برای نوآوری و خلاقیت در کلاس جهانی مملو از داستان‌های افرادی است که این فرآیند تلاش، شکست، یادگیری و در نهایت موفقیت را پشت سر گذاشته‌اند. هر داستان با درسی همراه است که من قویاً معتقدم می تواند به سفر خلاق خواننده کمک کند.

2. اعتماد به نفس خلاق: آزادسازی پتانسیل خلاق در درون همه ما اثر تام کلی و دیوید کلی

اعتماد به نفس خلاق: آزادسازی پتانسیل خلاق در درون ما همه کتابی عالی برای همه افراد خلاق یا هرکسی است که می خواهد در کار و زندگی خود خلاق تر و نوآورتر باشد. این فرآیند خلاقیت را بررسی می کند و پیشنهادات عملی در مورد استفاده از آن ارائه می دهد. علاوه بر این، این کتاب عالی همچنین طرحی را برای مبتکران فراهم می‌کند تا به دنیای اطراف خود به گونه‌ای نگاه کنند که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته باشند.

نویسندگان مجموعه‌ای از مثال‌ها و داستان‌های دنیای واقعی را از تجربیات خود و دیگران ارائه می‌کنند. آنها همچنین چند نقشه راه نوآوری ارائه می دهند که می تواند نقطه شروعی برای هر کسی باشد که می خواهد خلاقیت خود را به جریان بیندازد.

3. کتاب کوچک استعداد: 52 نکته برای بهبود مهارت های خود نوشته دنیل کویل

استعدادها مانند سنگ های قیمتی ریز هستند که برای درخشش نیاز به کمی جلا دادن دارند. خوشبختانه، The Little Book of Talent 52 راه متفاوت اما کاربردی را برای انجام این کار به ما نشان می دهد!

نویسنده دنیل کویل خواندن این کتاب را بسیار آسان کرده است. همچنین، ایده های عملی زیادی را ارائه می دهد که شما را برای مدتی طولانی مشغول می کند.

این کتاب برای افراد خلاق، رهبران و نوآوران ضروری است. من عاشق ایده های پشت این کتاب هستم. به خوبی نوشته شده است و نکات جالب و کاربردی را برای هر کسی که می خواهد تفکر خلاق خود را تقویت کند، ارائه می دهد.

4. چالش 30 روزه خلاقیت: 30 روز برای خلاقیت بیشتر توسط اد بل

اگر فکر می کنید که خلاقیت فقط مختص هنرمندان و نویسندگان است، در اشتباهید. هر کسی می تواند از مهارت های تفکر خلاق استفاده کند. چالش واقعی این است که یاد بگیرید چگونه آن مهارت ها را آزاد کنید.

چالش خلاقیت 30 روزه: 30 روز برای خلاقیت بیشتر شما مملو از فعالیت‌های 10 دقیقه‌ای غیرمعمول و سرگرم‌کننده است که ذهن شما را به روش‌های جدیدی درگیر می‌کند. هر روز به مدت 30 روز، یک تمرین یا چالش متفاوت برای انجام دادن به شما داده می شود. با انجام این فعالیت ها یاد می گیرید که چگونه در تمام زمینه های زندگی خود خلاقیت و نوآوری بیشتری داشته باشید. بنابراین، اگر احساس می کنید گیر کرده اید یا بی حوصله هستید، این کتاب می تواند همان چیزی باشد که نیاز دارید.

5. عادت خلاق: آن را بیاموزید و از آن برای زندگی استفاده کنید اثر توئیلا تارپ

عادت خلاق: آن را بیاموز و برای زندگی از آن استفاده کن توسط یکی از مقامات برجسته جهان در زمینه خلاقیت نوشته شده است. تارپ همچنین در این کتاب به طور خلاصه روند خلاقیت و تجربه خود را به عنوان یک رقصنده، طراح رقص و معلم شرح می دهد. او همچنین در مورد اهمیت داشتن چشم اندازی برای هنر شما و چگونگی توسعه آن در ذهن، بدن و روح صحبت می کند.

این کتاب از آن دسته کتاب ها است که برای تمام ذهن های خلاق و پویا نوشته شده است و تنها به رقصندگان و یا طراحان رقص تعلق ندارد. این کتاب خلق شده است تا توصیه های منحصربه فردی به کسانی که می خواهند ذهن خلاق تری داشته باشند و در کار یا زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند.

عادت خلاق: آن را بیاموز و برای زندگی از آن استفاده کن نوشته Twyla Tharp سرشار از روایت های الهام بخش و مفید است که به شما کمک می کند خلاقیت بیشتری در زندگی خود داشته باشید. علاوه بر این، او نکات مفیدی را در مورد چگونگی خلاقیت بیشتر و غلبه بر موانع هنگام تلاش برای رسیدن به هدف به اشتراک می‌گذارد.

اینجا را بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا