سبک زندگی

چگونه یک پست وبلاگ مهمان در وبلاگ دانش آموز بنویسیم؟

فرآیند ۱۱ مرحله ای مشارکت در وبلاگ دانش آموز:

مرحله 1: روی کلمات کلیدی مورد نظر خود تمرکز کنید و نکاتی که ارائه کردیم را دنبال کنید.

اگر مقاله شما مورد تایید قرار گرفت، باید ایمیلی با موضوع مورد تایید، عنوان پیشنهادی به همراه نکات اضافی دریافت می کردید.

با نوشتن در مورد موضوعی که اغلب جستجو می شود، سال ها ترافیک ارگانیک از گوگل دریافت خواهید کرد.

وظیفه شما این است که روی هدف متمرکز بمانید و مطمئن شوید که مقاله وبلاگ شما روی حل مشکل مربوط به آن کلیدواژه خاص متمرکز است.

در مرحله بعد، پس از تکمیل مقاله، به عقب بر می گردید و کلمه کلیدی یا موضوعی که بیشتر در مورد آن می نویسید را به آن اضافه می کنید.این کار به یادآوری بیشتر آنچه در مورد آن می نویسید به گوگل کمک می کند.

مرحله ۲: یک خط و عنوان خوب ایجاد کنید

اگر می خواهید پست وبلاگ مهمان شما در وبلاگ دانشور-Tutor منتشر شود، داشتن یک ساختار منسجم برای مقاله شما بسیار مهم است.

توصیه می کنیم قبل از شروع یک طرح کلی اولیه ایجاد کنید.

  • مقدمه: توجه کاربران را جلب کنید و آن ها را با موضوعی که قصد دارید در مورد آن صحبت کنید آشنا کنید. مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و روی حل مشکل مربوط به آن کلمه کلیدی تمرکز کنید.
  • محتوا: ارائه ارزش به کاربر حول آن کلیدواژه خاص. آموزش، اطلاع رسانی، سرگرمی و نشان دادن استفاده از محتوا برای حل مشکل او.
  • خلاصه: آنچه در مورد آن صحبت کردید را مرور کنید.

مرحله ۳: حل مشکلات کاربران

ما می خواهیم ارزش واقعی را برای خوانندگان خود به ارمغان بیاوریم و به حل مشکلاتی که آن ها در اینترنت جستجو می کنند، کمک کنیم.

بنابراین، قبل از اینکه پست مهمان خود را برای ما ارسال کنید، مطمئن شوید که:

  • تحقیق زیادی در مورد موضوعی که در مورد آن می نویسید انجام دهید.
  • ۲ یا ۴ مورد از موارد زیر را انجام دهید:
  • آموزش: آن ها را به راه حل خود راهنمایی کنید. فرآیند گام به گام را برای آن ها فراهم کنید تا به نتیجه ای که به دنبال آن هستند برسند.

نکته: مخاطب را وادار به خندیدن کنید. نوشته های خود را سرگرم کننده کنید.

  • نشان دادن: اگر بررسی یک محصول یا سرویس دیگر به آن ها نشان دهد که این محصول یا سرویس چگونه مشکل مورد نظر آن ها را حل می کند.
  • اطلاعات: به آن ها کمک کنید درک کنند که برای چه چیزی آمده اند. بینش جدیدی درباره یک موضوع به آن ها بدهید.

به طور معمول، این محتوا در حدود ۱۳۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمات است. با این حال، این موضوع براساس آنچه شما در مورد آن می نویسید، متفاوت است.

مرحله 4: مقاله را محاوره ای کنید، داستان های شخصی بگویید، پاراگراف های بزرگ نداشته باشید.

مردم دوست دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند نه سازمان ها و شرکت ها. وقتی در مورد تجربیات زندگی شخصی صحبت کنید، کاربر درگیر و محتوا بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. پس داستان ها را به اشتراک بگذارید و با خواننده ارتباط برقرار کنید.

مرحله ۵: شامل چندین فرم از محتوا با برند خود باشید.

دقت کنید که حداقل سه نوع محتوا را در نظر بگیرید و از برندینگ خود استفاده کنید.

مرحله ۶: اضافه کردن پیوند داخلی و خارجی

وبلاگ های خوب به حل مشکل کاربران کمک می کنند و آن ها را به سمت دیگر منابع با کیفیت بالا هدایت می کنند.

ما از شما می خواهیم که حداقل به صورت داخلی به سایر پست های وبلاگ خود لینک داخلی دهید به عنوان مثال، فرض کنید در مورد آزمون های آمادگی شغلی برای دانش آموزان دبیرستانی می نویسید. لینک کردن شرکتی که به افراد در کارشان کمک می کند، مناسب و لینک کردن شرکتی در استرالیا که صاحب یک رستوران است، مناسب نیست.

مرحله 7: مقاله وبلاگ را برای کلیدواژه ای که هدف قرار داده اید بهینه سازی کنید

پس از اینکه نوشتن مقاله وبلاگ خود را انجام دادید، به مقاله بازگردید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

حوزه هایی که می خواهید کلید واژه خود را ادغام کنید.

  • عنوان
  • سرفصل
  • عناوین فرعی
  • پاراگراف
  • نتیجه گیری

هدف در اینجا ادغام کلید واژه در هر مکان ممکن بدون اسپم کردن است. به یاد داشته باشید که می خواهید به گوگل در درک آنچه در مورد آن می نویسید کمک کنید.

مرحله 8: تثبیت مقاله

این کار باید بدون گفتن باشد، اما لطفا مطمئن شوید که مقاله خود را برای خطاهای املایی و دستور زبان بازخوانی کرده اید.

همچنین، این کار باید بدون گفتن هم باشد، اما لطفا چند مقاله وبلاگ ما را بخوانید تا یک ایده کلی از سبک نوشتن وبلاگ ما به دست آورید.

چگونه یک مقاله آموزشی موفق بنویسیم؟

چگونه وارد دانشگاه برکلی شویم؟

مرحله 9: یک تصویر Featured ایجاد کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک تصویر برجسته است که برای نمایش مقاله شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اگر هنوز از ابزار رایگان طراحی Canva استفاده نکرده اید، باید از آن برای این مرحله استفاده کنید.

ورود به Canva و انتخاب: Create a Design > Blog Title

حالا یک تصویر ایجاد کنید که توضیح می دهد مقاله شما به دنبال چه چیزی است.

لطفا متن زیادی را در نظر نگیرید و حتما از تم رنگ های برندینگ خود استفاده کنید.

نگران نباشید، Canva یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

مرحله 10: ایجاد تصویر فیس بوک Featured

این کار بسیار شبیه به ایجاد یک تصویر برجسته است، تنها تفاوت این است که این تصویر در فیس بوک نشان داده خواهد شد و باید اندازه متفاوتی داشته باشد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، Canva یک الگوی منحصر به فرد برای تبلیغ فیسبوک دارد.

مرحله 11: ایجاد پوشه و اشتراک گذاری

اگر تمام مراحل بالا را دنبال کرده باشید، معمولا دلیلی وجود ندارد که پست وبلاگ مهمان شما را نپذیریم.

حالا آن را با ما به اشتراک بگذارید.

یک سند کلمه گوگل ایجاد کنید و نام آن را SUBMISSION Last Name، First Name بگذارید.

داخل سند کلمه گوگل شامل تصاویر زیر و متن نوشته شده است:

مقاله وبلاگ را با تمام تصاویر، ویدیوها، محتوا و… و متن نوشته شده در گوگل داکس وارد کنید.

از جمله تصویر به نمایش درآمده و تصویر فیس بوک در انتهای مقاله.

در پایان مقاله یک عکس برای هدشات خود در نظر بگیرید.

در پایان مقاله یک بیوگرافی ۴۰ تا ۸۰ کلمه ای را ذکر کنید.

google doc را با info @student-tutor.comبه اشتراک بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا